Thursday, June 9, 2011

lamanya tak mengadap blog :(

haih lama gila aku tak bukak blog and tak mengupdate blog nih..padahal dari sehari ke sehari aku nak mengupdate blog aku ni tapi tak kesampaian pulak..biasalah aku pun dah busy dgn form6 tapi aku cuba nak luangkan masa dgn blog tersayang aku ni. banyak nak cerita..hihi tapi asyik tertangguh jelah..haih -,- kau mmg mcm ni syafiqah..suka sgt buat kerja bertangguh,.

pada 16 mei hari tu tak silap aku tulah first time aku menjejakkan kaki aku ke sekolah perimbun..hee itu pun disbbkn aku ni ambil form6 disana.. mula tu rasa tak best tapi betul laa ckp cikgu bila dah ada dekat sana lama2 akan jatuh hati dgn sekolah tu..huwm masaalah aku sekarang ni aku dilema sama ada nak trskn form6 or aku stop then ambil kolej..aku nak form6 ni tapi aku takut aku tak boleh nak bawa,aku takut last last aku merugikan diri sendiri. haisshh keputusan yg paling tepat aku kena buat secepat yg mungkin..aku tak boleh nak main main lagi aku kena jugak buat pilihan dlm masa yg terdekat ni.huwmm what should i do? dilemaa dilemaa dilemaa = ='
Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment