Sunday, August 14, 2011

Ada yg nak cari PUBLISITI !!

                                            eeee geram,geram,geram!!!!.
                                                 motif kawan dgn aku???
                                 eisshh kau nak apa?
                                        o0 kau nak laa kawan2 aku kenal kau?
                 eh, tak , kau nak kawan aku kawan dgn kau?
                         ke kau nak publisiti then
                     show off muka kau dekat kwn2 aku?
                               kau nak apaaaaa.....eee sekeh nak?
                        ke nak aku sligi sligi kau? grrr
                              baik mmbe mmbe aku dekat KPTM.......
                                   mmbe mmbe aku dekat FB.....
                          mmbe mmbe luar aku pun kau ADD jugak....
                                habis kau sapu,habis kau lanyakk,
                                            grrr geramnyaaaaaa... eeeeeee
                               SEMUANYA KAU STALK ABOUT AKU!
                                   mmg bermotif laa kau kawan dgn aku......
                   aku tak kesah laa kau nak kwn dgn mmbe2 aku pun...
                           masalahnya kau tu mengada2 sgt,konon manja sgt
                                           then nak tunjuk dpn2 kawan2 aku
                            alah meluatnyaa aku, dahlah, tak payah laa tegur aku
                                        kalau jumpa aku dekat mana2 nnti tak sukaaaaa
               eeeeee kau jahaaatttt....kawan dgn aku motif nak SHOW OFF!!
                                          HUH!MENCIKK KAULAH!!
                          dah ada boyfriend g jaga boyfriend tu....
                ssshhhuuhh sshhuuhh sshhuuhh g main jauh jauh. huh!
                         MOOD : kau suka spoil mood happy aku = ='


Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment