Wednesday, November 23, 2011

Sudah Berbulan bulan Lamanya, Tak MngUpdate Blog ;)

whoaaa..... okay sriouss, lama gila aku tak update blog. huh! apelaa. padahal mcm mcm bnda aku nk crita, tp, haihh hampeh. busy dgn kengkwn, kolej, assgmnt, mkn, mnm, tdo, mndi, suma so buatkn aku malas mengadap blog. hihi. jgn marah yew incik blog. ngeee. sorry yeahh, dari hari ke hari nak sgt update tp malasss. bukan malas apa, malas nk on lappy sbenanya. aku bukan nye gila lappy pon. tu laaa jd mslh sbena aku malas update blog. hikhik.


mulanya cuti sem ^^


okay start 19/11/2011 tarikh tulaa aku start cuti sem... syiokk?? mak aihh bosan tahap gaban. why?? blh tanya knpa? aku kna ddk rumah laaa weyy, jd suri rumah haa. kne masak, kemas rumah, jaga anak2, tggu laki balik. hihihi. joke, joke, act lebih kurang mcm tulaa sbenanya =,=

haaiihh, sorry laa. after this aku try merajin kn diri for updte blog ni yeahh? aku dah cuba daa sbenanye tp tulaa, tetap malas. hihi. kdg2 tu tgk si IZA update laa, online laa. mak aihh kalau blh 24:7 dye nak onnnnllliiiiiinnneeeeeeeeee je kejenye. tak bosan ke? haihh aku blh muntah laa kalau hari2 mngadap bnda yg sama. hihi. dah mcm makann dah kau buat online ni kan Iza?harharhar. joke jelaa baby. hee

#nijelaamamputodaynantiakuupdatelagihihidadaaa :*
Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment