Sunday, November 27, 2011

cameron highlands :)

helloooooooo. sy di cameron now. hee.. esok nak balik dahh. huu, sedih? taklah. happy? emm tak jugak. hehe. ok ok. 25/11/2011 aku btolak ke sini so tomorrow gonna be 28/11/2011 aku balik kL. dadaaa CH. heee.

hmm okay sriously aku cuak nak ke sini. Ya Allah kau jlaa yg tahu ape aku rase time tu. bdebar dye tuhan je yg tahu. mana taknya dgn jln bbukit, dgn bliku2, bslekoh tajamnya. aduiiii lemah jantung rasanya. tak senang duduk.!! yg funny aku asek tanya."bila nak sampai ni" cececeeeyyy konon2 bunyi mcm tak saba padahaaaallll..... aku dah cuak dduk dlm kereta. hahaha. slagi tak smpai slagi tu tak tenang. haihh. tp alhamdulillah. akhirnya smpai jugak. jam 12 tgh hari kami btolak then pkul 5.15 kami smpai sini.

so, tmpt penginapan kami skluarga di Herritage Hotel. hmm best laa jgk. emm boleh laa. heee. yg pnting ada tmpt tinggal right? hmm hari ptama tak pegi mana2 just lepak2 dlm bilik. letih weyyy lama plak ddk dlm kereta. hari kedua baru pegi jln2. huu aku beli kn ole2 utk ank2 aku. sygg aunty belikn utk you all smthng taww. pegi mana2 msty aunty igt korg. hihi. haihh pengarang hati buah jantung aunty ni. rinduuu pulak. :)

hari ketiga ktrg kat sini patutnya plan nk jln2 pegi ladang tea tapi tak jd. hmm mana taknya hujan renyai2. even dh bhnti hujan pun. parents aku tak brani nk kesana. ylaa jalan licin kn. aku mungkin blh nk panjat2 tuu org muda laa katakn. hihi. tp kesian kn ayh, ibu n mk ngh jlaa. hmm... tak kesampaian nk kesana. so ktrg just jln2 lagi beli tu beli ni. hihi.

pegi ladang strawberry. omaigoddddddddd. sooooddaapp weyhh. maniss masamm. hee. yg penting strawberry tu besa. yeahh meliur aku tgk. pandang je aku ngap pandang je aku ngap. hahahah. then beli ice cream strawberry. sejuk sejukk jugak tapi mengidam weyy tgk. soodddaappp ohh. heeee.

ayh promise dgn adik every year akn dtg sini. jwpn aku? NO WAY!!! nak pegi pegi laa. aku tak nak. bosan aku tempat yg sama je. mmg every year ktrg akn bcuti, aku tk nak laa tmpt yg sama. kalau korg nak ke? tak nak kn? same with me :) ni dah kali ke dua adk aku n parents dtg sini. aku baru 1st time. ylaa time dorg pegi dulu aku tak dpt pegi sbb kerja. kali ni aku cuti sem tu dpt ikut. hmm ape pun aku tetap tak stuju nak dtg sini every year. hihi. boooooo adik. huh!
Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment