Tuesday, November 29, 2011

Semoga Ain Tabah Selalu Sayang :')

29/11/2011 tak sangaka tu menjadi keramat buat AIn sekeluarga. Ain, Ain kuatkn? tabah ya syg? i know you are strong. kitorang suma sayangkn ain and always ada utk ain. Ain.... kehidupan Ain bukan lg mcm dulu taww. kosong, sepi, sunyi... sekarang Ain dah ada teman2 yg akn selalu ada di sisi ain. igt tu syg. ktrg akn ada dgn AIN SMPAI BILA2. YA? :')

Apa yg aku maksudkn? hmm smlm aku dikhabarkn dgn berita kakak Ain iaitu Reen telah selamat dikebumikn di kampung atuk mereka sndiri. sejujurnya aku menangis. aku menangis kerana sedih.. aku terfikirkn keadaan Ain sekarang, mcm mana dia? sbb arwah sgt rapat dgn Ain. waktu sakit Ain dan keluarga lah yg mnjaga Reen. apa yg buat aku terkilan sehingga nafas terakhir aku tak bkesempatan utk bjumpa dgn Reen. tkilan sgt. aku hanya mampu melihat melalui gambar yg ditunjukkn olh ain and abg dye sahaja. :')

orgnya sgt cantik, ya secantik Ain jugak. btuah kedua ibu bapanya dpt melahirkn ank2 yg cantik secantik Ain dan Reen. tak pernah bjumpa dan tak pernah kenal. hanya salam dpt disampaikn melalui Ain. mungkin itu sudah memadai. harap sgt Ain dlm keadaan tenang dan tabah sekarang. waktu mcm nila patutnya ktrg ada disisi Ain. tapi jarak jauh mnjadi penghalang. hanya fon jd pnghubung buat kita. igt ya Ain kami semua ada di sini utk Ain. jgn sedih2 lg ya? ktrg akn warnakn kehidupan Ain dgn penuh warna warni. bukan lg seperti dulu. kosong. weloveyouain :') be strong girl.. be strong :')


bertudung merah Ain dan bertudung hitam arwah kak Reen. semoga arwah sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkn dikalangan org2 yg beriman. insyaallah. Al-Fatihah :')
Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment