Tuesday, January 17, 2012

hilang beberapa bulan but WELCOME 2012 :D

okay its to late for me to make a wish for a new year. btw HAPPY NEW YEAR 2012. welcome 2012. hihi lambekknyolaaa aku nak wish.


AZAM 2012


haaa azam? hahaha. dah sah sah azam aku yg tiap tiap tahun yg tak pernah pernah menjadi ni AKU TAK NAK BOROS. haaa tapi tapii tapiiiiii aku tetap jugakk boros. kehkeh. 2ndly aku nak sembahyang cukup 5 waktu. Alhamdulillah masih dalam latihan. mane taknya umo dah 19 tapi semayang mcm bdk tadika. tak penuh penuh. hasihhh. buat malu je aku ni. terukkan aku? takpelaa sekurang kurangnya aku seda awal nak brubah, nk cukup kn tiang aku :) heee. jum sama sama brubah jumm. ngee~

apa apa pun aku menyambut tahun 2012 dekat rumah jee. kite ank mak dok ruma jlaaa. haha. hmm kan sronok kalau dpt klua mcm kwn2 yg lain. dpt smbut tahun baru setiap tahun. takpelah mungkin 1 hari nanti aku dapat juga merasa suma tu. senyuuummmmmmm :)

emm ok lah. sampai sini je lah. ape2 pun harap korg sentiasa bahagia dan mendapat sinaran baru pada tahun 2012 ni. :)
Written by Fieyveestory

No comments:

Post a Comment